Opgelost door CanalDigitaal: Zenderpakket gewijzigd zonder melding vooraf

sad Opgelost
FRV-HB

Vanaf 1 juni is het zenderpakket gewijzigd zonder dat CanalDigitaal de klant minimaal 4 weken van te voren heeft ingelicht

Zenderpakket herstellen zoals het was voor 1 juni 2020 of korting aanbieden. DiscoveryChannel is voor velen die ik ken een favoriete zender en is plotseling verdwenen.

CanalDigitaal
    Geachte heer/mevrouw Visser,

Canal Digitaal en de Discovery Group hebben geen nieuwe overeenkomst weten af te sluiten. Wij vinden het ook heel jammer. Canal Digitaal en de Discovery Group blijven wel met elkaar in gesprek. Ik wil je vertellen dat er nieuwe zenders bij zijn gekomen. Dit zijn BBC First HD , BBC Entertainment en Fightbox. RTL Crime en Insight HD gaan van internetzender naar de satelliet. Meer info kan je hier vinden: https://www.canaldigitaal.nl/klantenservice/veelgestelde-vragen/geen-beeld-op-zenders-van-discovery

Wij hebben hier klanten meer dan een maand geleden over geïnformeerd. Per e-mail of als wij het e-mailadres niet hebben dan per brief.
    Ik raad je aan na te kijken in je spambox of daar onze e-mail niet in is gekomen.

Paul
    Webcareteam Canal Digitaal

FRV-HB
Canal Digitaal heeft idd 4 weken voor de zenderwijziging hiervan melding gemaakt. Wel betreur ik het feit dan Discovery Channel niet meer deel uitmaakt van het pakket. Wat ik van vrienden en kennissen hoor, is dat veel mensen naar die zender kijken.

Ook een klacht indienen over CanalDigitaal?