Klacht CanalDigitaal: Ziggo Sport bij CanalDigitaal niet mogelijk icm met een 6 mnd vakantie Basis abonnement.

J.M. Weyschede

In verband met het faillissement van Joyne moeten wij nu voor de tv ontvangst in onze camper overstappen naar CanalDigitaal. Wij reizen hooguit 3 tot 4 maanden met de camper dus aan een half jaar ‘vakantie basis abonnement’ hebben wij ruimschoots voldoende. Zo gezegd zo gedaan . Ook bij Joyne hadden wij ook een dergelijk abonnement. Met als extra tegen betaling Ziggo Sport.
Maar deze optie is bij CD niet mogelijk ivm met een 6 mnd vakantie basis abonnement. Dan ben je dus gedwongen om een duurder jaarabonnement af te sluiten. Ik vind dat niet correct en niet klantvriendelijk. En dan druk ik me netjes uit

Dat CanalDigitaal gaat heroverwegen om klanten met een Vakantieabonnement ook ZiggoSport als betaaloptie aan te bieden zodat ook zij van een mooie sportzomer kunnen genieten

Goedenavond,

Bedankt voor je bericht. Allereerst leuk om te horen dat je klant bij ons bent geworden. Het klopt verder dat je de zenders van het Ziggo Sport-pakket niet kan toevoegen aan je op vakantie abonnement. Dit heeft er mee te maken dat het Ziggo Sport-pakket het hele jaar geldig is en je Op vakantie pakket maar een paar maanden.

Natuurlijk wel bedankt voor je feedback. Ik denk dat meer Joyne klanten er ook zo over denken. Wellicht kunnen we hier in de toekomst nog iets aan veranderen!

Vriendelijke groet,

Mees van Canal Digitaal
    CanalDigitaal
    Goedenavond, bedankt voor uw bericht.

Helaas is het niet mogelijk om het Ziggo Sport Totaal pakket toe te voegen aan een Vakantie abonnement.
    Dit pakket is alleen i.c.m. een jaarabonnement af te sluiten.
    Het spijt me u niet anders te kunnen berichten.

Joyce
    Webcareteam Canal Digitaal
    J.M. Weyschede
    Bedankt voor het bericht maar dat wisten we al en daar gaat het nu precies om. Overbodige info dus. Doe er wat aan zou ik zeggen! Klanten niet dwingen om een duur(der) te moeten afsluiten.
    Dit is nou echt iets voor ‘Stekeligheden’ achterop de Consumentengids!
    CanalDigitaal
    Goedemorgen. Excuses dat wij Ziggo Sport niet kunnen aanbieden bij een Op Vakantie Basis abonnement. Ik hoop dat u ondanks alles toch kan genieten van de zenders bij Canal Digitaal. Ik wens u een hele fijne dag!

Paul
    Webcareteam Canal Digitaal

J.M. Weyschede
De kwestie is: Daar zouden jullie iets aan moeten doen!! Met vriendelijke groet, Maarten Weijschede

Ook een klacht indienen over CanalDigitaal?