Klacht CanalDigitaal: Zonder geldige reden afsluiting internet

mAiden

Sinds vandaag opeens geen internet meer van Canaldigital.
Ze hebben door een fout van admi-techniek mijn internetlijn opgegeven.
Alle facturen zijn betaald, tot 01-08-2014 (Naar mijn mening zitten ook pas op 23-07-2014?)
Gebeld met klantenservice, maar daar voel ik me niet tevreden bij, vandaar dat ik me klacht hier doe.

Ik eis vandaag nog een werkende internetverbinding, ik heb daar namelijk voor betaald.. Zoniet, zie ik dit als contractbreuk van de kant van Canaldigital, en wens dan ook zonder extra kosten te kunnen opzeggen!

CanalDigitaal
    Beste,Bedankt voor uw bericht. We willen graag voor u kijken wat er mist gaat, echter kunnen wij op het door opgegeven adres geen aansluiting bij CanalDigitaal vinden. Heeft u wellicht een abonneenummer voor ons?
    We horen graag van u.Met vriendelijke groet,
    Webcare Team CanalDigitaal
    mAiden
    Beste,Dat er op mij ingevoerde adres geen aansluiting gevonden kan worden, is niet raar.. Ik probeer nu via mij zoon, in contact te komen met jullie. En ik heb geen zin om elke keer weer dat 0900 nummer te moeten bellen! Ik kan immers niet via mij eigen internet jullie zo te woord staan, om het geen dat jullie zonder geldige reden mij internet toevoer hebben afgesloten.het klantnummer/abonneenummer is: 85571353
    Wens het verder ook telefonisch gebeld te worden door jullie!
    CanalDigitaal
    Beste,Dat begrijpen wij volkomen. Op dit moment hebben wij geen 'nieuws' voor u daar dit via KPN moet worden opgelost. Het spijt ons ontzettend dat deze situatie zich voordoet maar wij kunnen u op dit moment enkel om uw geduld verzoeken. Wel zullen wij de betreffende afdeling contacteren over de status en wellicht hebben zij een indicatie wanneer het wordt opgelost. Telefonisch contact zal dan volgen. Met vriendelijke groet, Webcare CanalDigitaal
    mAiden
    Ik wacht u telefonisch contact af.. Wel verwacht ik enige compensatie voor de aantal dagen dat ik nu geen internet heb.. Overigens kan zo (dan wel onterechte) afsluiting binnen 1 werkdag zijn gebeurd, dan verwacht ik dat zo aansluiting ook binnen 1 werkdag weer kan worden hervat?! Maak er dan maar desnoods een avondbehandeling van.. Dit is gewoon de consument doelbewust op kosten jagen!
    mAiden
    Even aanvulling: Ik heb contact gehad met consumentenbond, deze gaan mij juridisch bijstaan, mocht er geen fatsoenlijke vergoeding komen van u kant.. De fout is toegegeven door 1 van u medewerkers, via de telefoon..

Ook een klacht indienen over CanalDigitaal?