Wij vinden dat Candy Crush hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Candy Crush: Betalingen worden blokkeren en worden niet goed verwerkt
Details
Klacht
ik heb al 3x goudstaven gekocht voor Candy Crush. En 2x is de betaling misgegaan. Ik kan Candy Crush niet bereiken (en op klacht geen enkele reactie gekregen). Daarom klacht bij degene die de betalingen verwerkt. Hij zegt dat de betaling afgerond is maar ik krijg de goudstaven niet. Het gaat in totaal om 53 euro. Het lijkt wel of de betaling vastloopt of blokkeert. Zojuist kreeg ik de melding dat de betaling niet afgerond was en geen geld was afgeschreven maar dat was dus wel het geval.Gewenste oplossing
Terugstorting voor het betaalde waarvoor geen wederdienst tegenover stond- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.