Klacht Candy Crush: Betalingen worden blokkeren en worden niet goed verwerkt

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 287311
Gebruiker
M. Schuurbiers
Datum
0 reacties

Details

Klacht

ik heb al 3x goudstaven gekocht voor Candy Crush. En 2x is de betaling misgegaan. Ik kan Candy Crush niet bereiken (en op klacht geen enkele reactie gekregen). Daarom klacht bij degene die de betalingen verwerkt. Hij zegt dat de betaling afgerond is maar ik krijg de goudstaven niet. Het gaat in totaal om 53 euro. Het lijkt wel of de betaling vastloopt of blokkeert. Zojuist kreeg ik de melding dat de betaling niet afgerond was en geen geld was afgeschreven maar dat was dus wel het geval.

Gewenste oplossing

Terugstorting voor het betaalde waarvoor geen wederdienst tegenover stond
Geboden oplossing
geen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Candy Crush hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Candy Crush?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen