Klacht Candy Hoover: Afzuigkap alweer defect (knopjes werken na reparatie alweer niet)

Arjan van Lierop

In 1999 heb ik een keuken laten plaatsen met voornamelijk Candy apparatuur. Over het algemeen ben ik redelijk tevreden. De koelkast ging bijna zeven jaar mee en de vaatwasser heb ik een keer moeten laten repareren, maar doet het nog steeds (2009). Inmiddels is deze ook vervangen (2012).
De afzuigkap daarentegen ging in 2005 kapot en ik heb toen een nieuwe moeten kopen (13-05-2005). Ook toen koos ik weer voor Candy (CCT61X). Tot mijn verbazing stopte deze er afgelopen week weer mee (dec 2009).
Deze had ik laten repareren. Het defect zat in de schakelaar. Nu maar weer een paar jaar later heb ik weer exact hetzelfde probleem. Weer moet ik allerlei capriolen uithalen om de afzuigkap te laten werken en dus vermoed ik dat weer de schakelaar kapot is (de regelunit voor snelheid en licht).

Ik heb het gevoel dat ik een ondeugdelijke afzuigkap heb gekocht waarbij de schakelaars van inferieure kwaliteit zijn en zou het dan ook erg prettig vinden als er vanuit Candy coulance toegepast gaat worden.

Ik krijg hier alleen een reaktie van het servicebedrijf van Candy, niet van Candy zelf.

Ik zou graag zien dat Candy meebetaald in het vervangen van de schakelunit. Deze is al eens vervangen en nu weer kapot.

Wij vinden dat Candy Hoover hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!