Klacht candy-Hoover: Candy afzuigkap led lampen 4 stuks kapot in nog geen 3 jaar

bianca

ik heb sinds 3 jaar een eiland afzuigkap van de Candy hangen, op zich was ik helemaal tevreden over de kap.
nu na 3 jaar begaf me 1 lampje er zitten er 4 in. Het zijn Led-lampen al raar dat na 3 jaar 1 lamp ermee ophoudt terwijl het niet dag en nacht aan is.
ik en op zoek gegaan naar een lamp voor deze kap. Kom ik op een waarde voor 1 lampje van 75 euro, ik dacht die zijn gek. Toch maar het bedrijf Candy aangeschreven om hier verhaal te kunnen halen.
nou mooi niet dus. nu wordt ik doorverwezen met mijn klacht naar een organisatie die Ce Repair heet in doordrecht. Deze mensen hebben niet gereageerd op mijn klacht. paar weken verdere begaf me nog een lamp ,ik weer een klacht ingediend bij de Candy en weer doorgezet naar dat andere bedrijf alleen was mijn klacht nu niet zo vriendelijk meer. Ik werd meteen gebeld door dat bedrijf, en vonden het zeer vervelend dat de communicatie niet zoals dat zou moeten. nu had ik op zich een goed gesprek met deze meneer hij bevestigde dat de lampen inderdaad duur zijn en dat in die korte tijd er 2 kapot waren gegaan en ja hier komt ie het valt buiten de garantie van 2 jaar tuurlijk. die man had mij belooft ( weet geen naam meer jammer genoeg). hij zou gaan proberen om toch wat voor mekaar te krijgen en zou mij daarover informeren. jaaaaa nooit meer wat gehoord dus en nu inmiddels zijn alle 4 de lampen kapot, en heb ik niks meer. nieuwe lampen kopen ja dat kan 75 euro per stuk kan ik beter een nieuwe afzuigkap gaan kopen.

ik zou graag 4 nieuwe lampen zien, of op zijn minst normale prijzen wat in verhouding werkt met de afzuigkap.

Wij vinden dat candy-Hoover hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over candy-Hoover?