Klacht candy-Hoover: Slechtste service ooit voor een bedrijf met zooooon grote naam!!!

r.g.fernandes

Geen reactie of service terug vanuit Cand-hoover we hebben op 3 juli een duren draadloze Hoover HF522NPW steelstogzuiger aangeschaft met wifi. bij het instaleren van de app met de wifi was gelukt en heb ook een acocunt aangemaakt bij de hoover wizard app.nou blijkt dat er maar 1 persoon op de app kan inloggen. toen heb ik mij account verwijderd en een gezamelijk account aangemaakt zodat ik en mijn vriendin samen kunnen inloggen en alle bij een overzicht hebben over de app. dat is gelukt maar dan moet je via de app opnieuwe de stofzuiger verbinden met wifi het verbinden lukt ook
maar als hij dat afrond gaat hij terug naar de app en krijg ik een error:Mac Adres has already been taken. er kwam in de app te staan neem contact op met de hooverapp-berheerder

heb ik gelijk gemaild en mij probleem uitgelegd krijg aleen een automatische mail terug dat er een case aangemaakt is maar geen reactie terug.
1 keer een reactie terug dat ik met met mijn oude account moest inloggen en het apparaat moet verwijder in de app en en dan mijn account moet verijwijderen. waar ik op terug mailde dat ik niet meer kon inloggen met mijn oude gegevens. geen reactie terug gewoon geen service of klantgericht

Graag het probleem oplossen en met de juiste gespecialiseerde mensen doorverwijzen die er verstand van hebben. Hooverapp-berheerder . Iemand die error:Mac Adres has already been taken kan oplossen.

Wij vinden dat candy-Hoover hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over candy-Hoover?