Klacht Candy Hoover: Wasmachine HNF 9167-2 kapot, geen oplossing.

Anoniem

Vol trots had ik een nieuwe wasmachine gekocht met een extra grote inhoud 7.5 kg twv 799,00, 2007, In 2008 module kapot. Service gebeld, monteur aan huis, Gelukkig nog in de garantie. In 2009 opnieuw raak,de monteur: de afvoer,veranderd, niets, conclusie module stuk,niet op voorraad. 3 maanden later zelf gebeld. Hij had gebeld, een maand terug, geen gehoor. Hij had de voor mij bestelde module doorverkocht.. Opnieuw module bestellen. wachten,de fabriek leverde niet uit. januari 2011, eindelijk, module vervangen, betaald.. Helaas, niets. Technische dienst gebeld, tijdens een wisselgesprek tussen de monteur en dienst, hoorde ik, dat de monteur mij een kapot onderdeel had verkocht, en verdere niet zulke nette opmerkingen. Ik kreeg een omruilvoorstel, maar moest dan wel bijbetalen. Ik was er inmiddels klaar mee, en wilde geen Hoover meer, een andere oplossing ? Niet mogelijk, en in de hoek gezet. Anno 2012 bijna nieuwe kapotte machine in de ene hoek, 2dehandsje in de andere. Helaas.

Ik had een compensatie voorgesteld, echter ze werken niet mee aan een oplossing, en hebben aangegeven dit ook niet te willen

Wij vinden dat Candy Hoover hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Candy Hoover?