Klacht Candymansnoep: Geen kersensmaak lollie in nieuwe zak

Meeeeeeltje

Beste medewerkers, ik koop candyman lollies van jullie merk. Vooral omdat ik de kersen smaak zo lekker vind! Er staan op de verpakking cola, aardbei en kersen smaak. Nu zit er helemaal geen kersensmaak bij in de net geopende zak. Erg jammer.

Een nieuwe zak candyman lollies of het liefste met alleen kersen smaak.

Meeeeeeltje
    Ik verwacht nog een reactie.
    Candymansnoep
    Geachte mevrouw M.J. Torn Broers-Crum,

Hiermee bevestigen wij de ontvangst van uw klacht betreffende de Candyman Mr. Bubble Best of Mix.

Allereerst willen wij u onze oprechte verontschuldigingen aanbieden voor het feit dat één van onze producten u niet in onberispelijke staat bereikt heeft.

Naar aanleiding van uw klacht hebben wij contact opgenomen met de fabrikant om slechte verspreiding van de smaken in de toekomst te voorkomen. Het productie- en verpakkingsproces van Candyman Mr. Bubble Best of Mix is volledig geautomatiseerd. Door omstandigheden, bijvoorbeeld het optreden van een storing, kan het wel eens voorkomen dat er van één smaak meer of minder in een zakje komen dan van de andere, wat uiteraard niet de bedoeling is.

Om u te bedanken voor uw melding zullen wij u per post een zakje met Kersenknotsen doen toekomen.

Met vriendelijke groeten,
    Copar BV
    Afd. Customer Service
    verkoop@copar.nl

Meeeeeeltje
Uiteindelijke oplossing Contact gelegd met fabrikant, betreft fout. Een zakje lollies via de post met kersensmaak lollies van het merk Candy man. Prima opgelost! Groet Melianne.