Opgelost door Candymansnoep: geen salmiak en erg hard

vogel

zit totaal geen salmiaksmaak aan heb er nu al 4 uit de zak gehaald, en vind de noga erg hard was voorheen zachter, erg jammer want vond ze altijd erg lekker maar nu geen rede meer om te kopen.

uitleggen sowieso hoe dat kan?

Candymansnoep
    Geachte heer/mevrouw Nagtegaal,

Hiermede bevestigen wij de ontvangst van uw klacht betreffende de Salmiakknotsen.

De Salmiakknots is een unieke ‘knots’ die wij al erg lang in Nederland verkopen. Ze worden via een zeer ingewikkeld fabrikageproces gemaakt waarbij enige variatie in het gehalte van salmiakpoeder niet is uit te sluiten. Echter teveel salmiak geeft problemen omdat de lolly dan snel kapot barst tijdens het verpakken.

Tijdens de productie wordt alles in het werk gesteld om de variatie in salmiak tot een minimum te beperken om problemen en klachten te voorkomen. Ondanks deze maatregelen komt het helaas incidenteel voor dat het gehalte aan salmiak niet geheel overeenkomt met het verwachtingspatroon van de consument. Onze leverancier controleert steeds de hoeveelheid salmiak gedurende het proces en de resultaten hiervan worden steeds in het productie-overleg aangegeven zodat de operators hier steeds aandacht voor hebben en daarop beter kunnen controleren.

Om u te bedanken voor uw melding zenden wij u per post een nieuwe zak Salmiak Knotsen toe.

Met vriendelijke groeten,
    COPAR BV

vogel
nieuwe zak gehad

Ook een klacht indienen over Candymansnoep?