Opgelost door Candymansnoep: Geen salmiak in de salmiak knots van Candyman Snoep

content Opgelost
# 361948
1lastbet4dc

Ik hou van de oude salmiakknotsen en gelukkig kon ik een zak kopen bij de supermarkt. Dit ging de 1e keer goed. 2e keer 1 zak gekocht met 70% geen salmiak in de knotsen. Dat is wel een tegenvaller. Ik zou natuurlijk naar Jamin kunnen gaan. Maar dat is te ver weg. Als dit een trend is, moet ik op zoek gaan naar andere alternatieven.

Ik zou graag willen zien, dat ondanks, zoals op de zak staat, het een geautomatiseerd systeem is, wat betreft de productie, ik zou willen zien dat er een scherpere controle gaat plaatsvinden. Ik wil een zak met salmiakknotsen, zoals op de zak staat aangegeven. Daar betaal ik voor.

Bijlagen

Candymansnoep
    Geachte heer/mevrouw Luke,

Hiermede bevestigen wij de ontvangst van uw klacht betreffende de Salmiakknotsen.

De Salmiakknots is een unieke ‘knots’ die wij al erg lang in Nederland verkopen. Ze worden via een zeer ingewikkeld fabricageproces gemaakt waarbij enige variatie in het gehalte van salmiakpoeder niet is uit te sluiten. Echter teveel salmiak geeft problemen omdat de lolly dan snel kapot barst tijdens het verpakken.

Tijdens de productie wordt alles in het werk gesteld om de variatie in salmiak tot een minimum te beperken om problemen en klachten te voorkomen. Ondanks deze maatregelen komt het helaas incidenteel voor dat het gehalte aan salmiak niet geheel overeenkomt met het verwachtingspatroon van de consument. Onze leverancier controleert steeds de hoeveelheid salmiak gedurende het proces en de resultaten hiervan worden steeds in het productie-overleg aangegeven zodat de operators hier steeds aandacht voor hebben en daarop beter kunnen controleren.

Om u te bedanken voor uw melding zullen wij u per post een nieuwe zak ‘Candyman Salmiakknotsen’ toesturen.

met vriendelijke groeten,
    Copar BV

1lastbet4dc
Een nieuwe zak met knotsen. Hopelijk zit daar wel salmiak in. We zullen het zien. Het is wel te hopen dat ze dit beter gaan controleren, anders raken ze (Candymansnoep/Copar BV) een hoop klanten kwijt. UPDATE 28/04/2019: Ik heb een nieuwe zak mogen ontvangen, en daar proefde ik de 1e en daar zat salmiak in. Dus hopelijk is dat ook zo als ik een zak in de winkel koop. We zullen het gaan zien. Bedankt voor de reactie en de geboden oplossing.

Ook een klacht indienen over Candymansnoep?