Opgelost door Candymansnoep: Geen salmiak in knotsen

content Opgelost
Sifraatje

Geen salmiak in knotsen

Tegemoetkoming en beter intern kwaliteits onderzoek opzetten

Candymansnoep
    Geachte heer/mevrouw Spek,

Hiermede bevestigen wij de ontvangst van uw klacht.
    Graag willen wij uw klacht onderzoeken, maar dan hebben wij meer informatie nodig.

Zou u onderstaand formulier in kunnen vullen en retour sturen zodat wij het onderzoek kunnen starten.
    Persoonlijke informatie

Met vriendelijke groeten,
    Copar BV

Candymansnoep
    Goedemiddag,

Wij danken u voor het invullen van ons formulier.

De Salmiakknots is een unieke ‘knots’ die wij al erg lang in Nederland verkopen. Ze worden via een zeer ingewikkeld fabricageproces gemaakt waarbij enige variatie in het gehalte van salmiakpoeder niet is uit te sluiten. Echter teveel salmiak geeft problemen omdat de lolly dan snel kapot barst tijdens het verpakken.

Tijdens de productie wordt alles in het werk gesteld om de variatie in salmiak tot een minimum te beperken om problemen en klachten te voorkomen. Ondanks deze maatregelen komt het helaas incidenteel voor dat het gehalte aan salmiak niet geheel overeenkomt met het verwachtingspatroon van de consument. Onze leverancier controleert steeds de hoeveelheid salmiak gedurende het proces en de resultaten hiervan worden steeds in het productie-overleg aangegeven zodat de operators hier steeds aandacht voor hebben en daarop beter kunnen controleren.

Om u te bedanken voor uw melding en ter compensatie van de door u gemaakte kosten zullen wij de kosten van een zakje Salmiak Knotsen aan u overmaken.

Met vriendelijke groeten,
    Copar BV

Sifraatje
Vergoeding van de aankoop

Ook een klacht indienen over Candymansnoep?