Opgelost door Candymansnoep: Geen salmiak in knotsen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 394374
Gebruiker
Sifraatje
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Geen salmiak in knotsen

De oplossing

Tegemoetkoming en beter intern kwaliteits onderzoek opzetten

2 reacties

  1. Auteur
    Candymansnoep
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Spek,

    Hiermede bevestigen wij de ontvangst van uw klacht.
    Graag willen wij uw klacht onderzoeken, maar dan hebben wij meer informatie nodig.

    Zou u onderstaand formulier in kunnen vullen en retour sturen zodat wij het onderzoek kunnen starten.
    Persoonlijke informatie
    Voornaam
    Achternaam
    E-mailadres
    Verjaardag (DD/MM/JJJJ)
    Straat
    Postcode woonplaats
    Telefoon
    IBAN nummer
    Naam rekeninghouder
    Product informatie
    THT
    Lotcode
    EAN code (streepjescode)
    Waar gekocht
    Adres/locatie verkooppunt
    KLachtomschrijving
    Overige informatie
    Foto van de afwijking

    Met vriendelijke groeten,
    Copar BV

  2. Auteur
    Candymansnoep
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Wij danken u voor het invullen van ons formulier.

    De Salmiakknots is een unieke ‘knots’ die wij al erg lang in Nederland verkopen. Ze worden via een zeer ingewikkeld fabricageproces gemaakt waarbij enige variatie in het gehalte van salmiakpoeder niet is uit te sluiten. Echter teveel salmiak geeft problemen omdat de lolly dan snel kapot barst tijdens het verpakken.

    Tijdens de productie wordt alles in het werk gesteld om de variatie in salmiak tot een minimum te beperken om problemen en klachten te voorkomen. Ondanks deze maatregelen komt het helaas incidenteel voor dat het gehalte aan salmiak niet geheel overeenkomt met het verwachtingspatroon van de consument. Onze leverancier controleert steeds de hoeveelheid salmiak gedurende het proces en de resultaten hiervan worden steeds in het productie-overleg aangegeven zodat de operators hier steeds aandacht voor hebben en daarop beter kunnen controleren.

    Om u te bedanken voor uw melding en ter compensatie van de door u gemaakte kosten zullen wij de kosten van een zakje Salmiak Knotsen aan u overmaken.

    Met vriendelijke groeten,
    Copar BV

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sifraatje
Datum
Uiteindelijke oplossing
Vergoeding van de aankoop
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Candymansnoep?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen