Opgelost door Candymansnoep: Geen salmiak in Lollies continue

Lady

Bin verschillende winkels Vaal gehaald bin dekamarkt bin plusmarkt bijna geen tot weinig salmiak in lollys hoe moment wij aan Goede Lollies erg jammer steeds weer

Goede lollies levered en compensatie

Candymansnoep
    Geachte heer/mevrouw Bosgoed,

Hiermede bevestigen wij de ontvangst van uw klacht betreffende de Salmiakknotsen.

De Salmiakknots is een unieke ‘knots’ die wij al erg lang in Nederland verkopen. Ze worden via een zeer ingewikkeld fabricageproces gemaakt waarbij enige variatie in het gehalte van salmiakpoeder niet is uit te sluiten. Echter teveel salmiak geeft problemen omdat de lolly dan snel kapot barst tijdens het verpakken.

Tijdens de productie wordt alles in het werk gesteld om de variatie in salmiak tot een minimum te beperken om problemen en klachten te voorkomen. Ondanks deze maatregelen komt het helaas incidenteel voor dat het gehalte aan salmiak niet geheel overeenkomt met het verwachtingspatroon van de consument. Onze leverancier controleert steeds de hoeveelheid salmiak gedurende het proces en de resultaten hiervan worden steeds in het productie-overleg aangegeven zodat de operators hier steeds aandacht voor hebben en daarop beter kunnen controleren.

Om u te bedanken voor uw melding en ter compensatie van de door u gemaakte kosten zenden wij u per post een nieuwe zak ‘Candyman Salmiakknotsen’ toe.

Met vriendelijke groeten,
    Copar BV

Lady

Ook een klacht indienen over Candymansnoep?