Opgelost door Candymansnoep: Geen salmiak in mijn lolly

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 346465
Gebruiker
#notthathappy
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een zak met salmiak lolly’s gekocht en in de helft van de lolly’s zaten geen salmiak. Ik vind dat juist zo lekker en daarom is het ook waarom ik ze koop. Vond het erg jammer dat ik dus geen salmiaklolly’s had.

De oplossing

Wil graag dat ze de salmiaklolly’s vervolgens wel met salmiak doen, want nu heb ik eigenlijk een zak lolly’s weggegooid.

1 reactie

  1. Auteur
    Candymansnoep
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Blokhorst,

    Hiermede bevestigen wij de ontvangst van uw klacht betreffende de Salmiakknotsen.

    De Salmiakknots is een unieke ‘knots’ die wij al erg lang in Nederland verkopen. Ze worden via een zeer ingewikkeld fabrikageproces gemaakt waarbij enige variatie in het gehalte van salmiakpoeder niet is uit te sluiten. Echter teveel salmiak geeft problemen omdat de lolly dan snel kapot barst tijdens het verpakken.

    Tijdens de productie wordt alles in het werk gesteld om de variatie in salmiak tot een minimum te beperken om problemen en klachten te voorkomen. Ondanks deze maatregelen komt het helaas incidenteel voor dat het gehalte aan salmiak niet geheel overeenkomt met het verwachtingspatroon van de consument. Onze leverancier controleert steeds de hoeveelheid salmiak gedurende het proces en de resultaten hiervan worden steeds in het productie-overleg aangegeven zodat de operators hier steeds aandacht voor hebben en daarop beter kunnen controleren.

    Om u te bedanken voor uw melding sturen wij u per post een nieuwe zak ‘Candyman Salmiakknotsen’ toe.

    Met vriendelijke groeten,
    Copar BV

Uiteindelijke oplossing

Auteur
#notthathappy
Datum
Uiteindelijke oplossing
Kreeg nieuwe zak van hun.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Candymansnoep?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen