Opgelost door Candymansnoep: Harder dan vroeger

sad Opgelost
HogeBaas#679

Salmiakknotsen, ze mogen wel wat méér naar vroeger smaken met name ze zijn bikkelhard, het nougat gedeelte. Vroeger was dat toch ietsjes zachter, 20 jaar terug zoiets, salmiak is goed los daarvan.

Kijken waar de oorzaak ligt, zal beslist blijven kopen

Candymansnoep
    Geachte heer/mevrouw Bastings,

Allereerst willen wij u onze verontschuldigingen aanbieden voor het feit dat u niet geheel tevreden bent over één van onze producten.

De Salmiakknots is een unieke ‘knots’ die wij al erg lang in Nederland verkopen. Ze worden via een zeer ingewikkeld fabricageproces gemaakt waarbij enige variatie in het gehalte van salmiakpoeder niet is uit te sluiten. Echter teveel salmiak geeft problemen omdat de lolly dan snel kapot barst tijdens het verpakken.

Wij hebben uw klacht doorgestuurd naar onze leverancier. Zij hebben de knots wel enigszins moeten aanpassen, omdat anders de plastic wikkel vaak aan de knots bleef plakken. Onze leverancier gaat nu bekijken of er nog andere mogelijkheden zijn.

Wij danken u voor uw melding en hopen dat u nog lang zult genieten van onze Salmiak Knotsen.

met vriendelijke groeten,
    Copar BV

HogeBaas#679
het moet nog blijken of fabrikant de lollie wat zachter maakt, dus we zullen zien.

Ook een klacht indienen over Candymansnoep?