Klacht Candymansnoep: Ik heb salmiak knotsen gekocht en helaas zit er in 1 lolly geen salmiak.

Viv

Ik heb salmiak knotsen gekocht en helaas zit er in 1 lolly geen salmiak.

Nieuwe lolly

Candymansnoep
    Geachte heer/mevrouw Breed,

Hiermede bevestigen wij de ontvangst van uw klacht betreffende de Salmiakknotsen.

De Salmiakknots is een unieke ‘knots’ die wij al erg lang in Nederland verkopen. Ze worden via een zeer ingewikkeld fabricageproces gemaakt waarbij enige variatie in het gehalte van salmiakpoeder niet is uit te sluiten. Echter teveel salmiak geeft problemen omdat de lolly dan snel kapot barst tijdens het verpakken.

Tijdens de productie wordt alles in het werk gesteld om de variatie in salmiak tot een minimum te beperken om problemen en klachten te voorkomen. Ondanks deze maatregelen komt het helaas incidenteel voor dat het gehalte aan salmiak niet geheel overeenkomt met het verwachtingspatroon van de consument. Onze leverancier controleert steeds de hoeveelheid salmiak gedurende het proces en de resultaten hiervan worden steeds in het productie-overleg aangegeven zodat de operators hier steeds aandacht voor hebben en daarop beter kunnen controleren.

Om u te bedanken voor uw melding willen wij u een nieuwe zak Salmiak Knotsen doen toekomen. Hiervoor zouden wij graag uw adresgegevens ontvangen.

Met vriendelijke groeten,
    Copar BV
    Viv
    Dankjewel voor de oplossing! Waar kan ik mijn adres achterlaten?
    Candymansnoep
    verkoop@copar.nl

Ook een klacht indienen over Candymansnoep?