Opgelost door Candymansnoep: Losse stokjes gevaarlijk

Bento

Salmiakknotsen zijn heerlijk maar durf ze mijn kinderen niet te geven omdat bij de laatste 2 zakken meer dan de helft van de stokjes los zitten.

Candymansnoep
    Geachte heer/mevrouw Lijnkamp,

Hiermede bevestigen wij de ontvangst van uw klacht betreffende de Candyman Salmiakknotsen.

Allereerst willen wij u onze verontschuldigingen aanbieden voor het feit dat u niet geheel tevreden bent over één van onze producten.

Een reden waarom de stokjes loskomen kunnen we niet onmiddellijk geven, er moet iets mis zijn met de hechting. Bij de salmiak knotsen weten we, dat, indien er te veel salmiak in de bol aanwezig is deze niet voldoende hechting geeft aan het stokje. Wij hebben in onze productiegegevens geen aanwijsbare oorzaak kunnen vinden.

Wij hebben ons productieteam bijeen geroepen en nogmaals het gevaar van ‘loszittende’ stokjes onder de aandacht gebracht. De controles op de hechting van de lollie op de stokjes hebben we aangescherpt om herhaling in de toekomst te voorkomen.’

Wij willen u bedanken voor uw melding en zullen u per post een zakje snoep doen toekomen.

Met vriendelijke groeten,
    COPAR BV

Bento
Hallo ik koop deze lollies al een hele tijd en zal dat ook blijven doen. Het was alleen bij de laatste 2 zakken een beetje veel. Ok ga er vanuit dat het toeval is. En test de stokjes zelf voordat ik ze geef. Bedankt voor uw reactie.

Ook een klacht indienen over Candymansnoep?