Klacht Candymansnoep: Salmiakknotsen zonder salmiak

Klachtnummer
# 321354
Gebruiker
Ping
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik had salmiak knotsen gekocht maar er zit geen salmiak in

De oplossing

Voortaan Salmiak is de knotsen doen

1 reactie

  1. Auteur
    Candymansnoep
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Noordik,

    Hiermede bevestigen wij de ontvangst van uw klacht betreffende de Salmiakknotsen.

    Allereerst willen wij u onze verontschuldigingen aanbieden voor het feit dat u niet geheel tevreden bent over één van onze producten.

    De Salmiakknots is een unieke ‘knots’ die wij al erg lang in Nederland verkopen. Ze worden via een zeer ingewikkeld fabrikageproces gemaakt waarbij enige variatie in het gehalte van salmiakpoeder niet is uit te sluiten. Echter teveel salmiak geeft problemen omdat de lolly dan snel kapot barst tijdens het verpakken.

    Tijdens de productie wordt alles in het werk gesteld om de variatie in salmiak tot een minimum te beperken om problemen en klachten te voorkomen. Ondanks deze maatregelen komt het helaas incidenteel voor dat het gehalte aan salmiak niet geheel overeenkomt met het verwachtingspatroon van de consument. Onze leverancier controleert steeds de hoeveelheid salmiak gedurende het proces en de resultaten hiervan worden steeds in het productie-overleg aangegeven zodat de operators hier steeds aandacht voor hebben en daarop beter kunnen controleren.

    Om u te bedanken voor uw melding en ter compensatie van de door u gemaakte kosten zenden wij u per post een nieuwe zak ‘Candyman Salmiakknotsen’ toe.

    Met vriendelijke groet,
    Copar BV

Ook een klacht indienen over Candymansnoep?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen