Klacht Cangoo: Cangoo: slechte kwaliteit en onbetrouwbare dienstverlening

Klachtnummer
# 197843
Gebruiker
R.F. Nederhof
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Kort na aankoop van onze (elektrisch ondersteunde) bakfiets bij Cangoo, vertoonden zich diverse grotere en kleinere mankementen. Er fijn op fietsen ging niet. Uiteindelijk is zelfs een bankje onder het fietsen met kind en al ingestort - het zat nauwelijks vast! De bakfiets is herhaaldelijk ter reparatie opgehaald, maar helaas bleef er van alles niet in orde. Sterker nog: na iedere reparatie kwam de bakfiets terug met mankementen die hij daarvoor niet vertoonde. Het proces van dienstverlening vanuit Cangoo is verschrikkelijk. Ze zijn slecht bereikbaar, bellen en mail niet of pas na weken terug. Onze bakfiets is ontzettend lang onbruikbaar geweest, omdat hij stuk was of bij Cangoo stond. Ook na herhaaldelijke inmenging van de Consumentenbond, heeft Cangoo niets aan zijn houding veranderd en de bakfiets herhaald weer kapot afgeleverd na 'reparatie'. De baas van het bedrijf zou het persoonlijk in orde maken, wat niet is gebeurd. Hij ontkent dat er nog een probleem kan bestaan...

De oplossing

Wij willen het aankoopbedrag terug of een goed werkend product, maar dit laatste lijkt onmogelijk voor Cangoo te zijn.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Cangoo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties