Klacht Cangoo: Electrische bakfiets cangoo groovy e steeds kapot, van lakschade, trapas, tot afbreken bak

m. dekker

Na bijna 10 keer ( = meer dan 2 maanden weg) opgehaald worden ter reparatie binnen 1 jaar na aanschaf en vele malen bellen en mailen heb ik reden genoeg om te kunnen veronderstellen dat deze fiets geen deugdelijk product is . Met het laatste gebrek aan de fiets is de maat vol: In juni scheurde de as van de bak. Deze werd gelast. Binnen week na gebruik brak de bak weer door, terwijl ik met mijn zoontje aan het fietsen was, levensgevaarlijk. Weer opgehaald ter reparatie, weer gelast . Bak wiebelt nog steeds en frame hangt helemaal schuin op de weg, dus ik ga niet akkoord met deze reparatie. Pas na vier weken komt de belofte dat er een gedeelte van het frame vervangen gaat worden. Trapas en achterwiel uit het oude frame zullen mee overgezet worden. Fiets wordt voor de 3e keer voor dit probleem opgehaald en na week teruggebracht, zonder dat er iets aan het frame is gedaan, de trapas is wel onnodig vervangen. Fiets is nu voor de 4e keer opgehaald in afwachting van oplossing.

De vertrouwensband met het bedrijf is weg. Ik heb meerdere malen de kans gegeven de problemen op te lossen. Ik heb zelf in reparaties en verbeteringen aan de fiets geïnvesteerd. Nu rest mij niets anders meer dan het aankoopbedrag terug te vragen. De fiets staat inmiddels ter afwachting van een oplossing bij het bedrijf en ik hoop dat er snel retour van mijn geld plaats vind, zodat ik een fiets aan kan schaffen die ik wel kan gebruiken waar deze bakfiets voor bedoeld was: Het veilig en zorgeloos naar school brengen van mijn zoontje.

Wij vinden dat Cangoo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Cangoo?