Klacht Canisius Wilhelmina Ziekenhuis: Onduidelijke rekening

Dorian

Ik kreeg van mijn zorgverzekering PNO een declaratie van 621,71 euro, ingediend door het CWZ. Voor mij was dit bedrag niet duidelijk, aan de hand van genoemde behandeldatum (29-5-2014) en geleverde zorg. Van het ziekenhuis kreeg ik na telefonisch navraag te doen, dat het om een behandeltraject van 3 datums te gaan in april 2015. Daarbij ging om iets wat volgens mij nooit op dat bedrag uit kan komen. Deze rekening wordt blijkbaar ingediend bij mijn zorgverzekeraar van 2014? Ik heb toen weer PNO gebeld, omdat ik een afschrift van de rekening wilde hebben, om deze te kunnen controleren. Die konden ze mij niet geven, omdat het digitaal van het ziekenhuis bij hun binnenkomt. Wat mij wel gegeven werd zijn de codes voor het behandeltraject: declaratiecode 15B287 en zorgproductiecode 181105007. Als ik deze na zoek op NZA kom ik op een veel lager bedrag uit. Het komt er nu op neer dat ik nog steeds niet weet waar ik nu precies voor betaal en waar het bedrag vandaan komt.

Ik wil duidelijkheid op papier wat precies in rekening is gebracht, behandelcodes en datums, en waar ik precies nu voor moet betalen.

Wij vinden dat Canisius Wilhelmina Ziekenhuis hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Canisius Wilhelmina Ziekenhuis?