Klacht Canliving: Geen actie op schimmelprobleem

Klachtnummer
# 531499
Gebruiker
Leon75
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Begin januari is hier een bedrijf geweest om het vocht en schimmel probleem in de keukenkastjes te onderzoeken. Volgens meneer moest er wellicht een renovatie plaatsvinden. Na dit bezoek niks meer gehoord. Melding gemaakt bij canliving via het portaal. Krijg ik vorige week een bericht dat mijn verzoek is afgewezen en ik in het portaal een bericht zou hebben daarover.
Geen enkel bericht meer in portaal, ook mijn verzoeken zijn weg.

De oplossing

Ik wil dat het schimmelprobleem serieus wordt genomen en wordt opgelost.

1 reactie

  1. Auteur
    Canliving
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Dank voor uw melding. Allereerst onze excuses voor het uitblijven van een reactie.
    Inmiddels hebben wij rechtstreeks met u gehad inzake de situatie en mogelijkheden tot oplossing.
    Wat betreft het de door u genoemde punt m.b.t. ons portaal zullen wij intern nader onderzoeken.

    Wij hopen u hiermee van dienst te zijn. Indien u alsnog vragen heeft, kunt u vanzelfsprekend rechtstreeks contact opnemen met de desbetreffende collega waarmee u in contact bent.

    Met vriendelijke groet,

    ERESM B.V.

Ook een klacht indienen over Canliving?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen