Klacht Canliving: Intens slechte service voor torenhoge huurprijzen

Klachtnummer
# 423624
Gebruiker
SasG
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Canliving belooft onderhoud te verrichten en belt vervolgens nooit terug. Na weken weer zelf gebeld en dan wordt er geweigerd het eerder beloofde onderhoud te doen met als gevolg schimmel in badkamer en keuken en vocht in kinderskipakket. Wel een torenhoge huurprijs blijven betalen...

De oplossing

Onderhoud aan de woning zoals aanvankelijk is toegezegd en waar zelfs mensen voor gestuurd zijn om te kijken wat er moet gebeuren.

2 reacties

  1. Auteur
    SasG
    Datum
    *kinderslaapkamer
  2. Auteur
    Canliving
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het vervelend te vernemen dat u niet bent teruggebeld. Wij hebben getracht u persoonlijk (telefonisch) te benaderen en hebben een voicemailbericht achtergelaten. U kunt ons bereiken via 020 - 2358812 of via technischbeheer@canliving.nl. Wij zullen u in ieder geval nogmaals proberen telefonisch te bereiken.

    Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    CANLiving B.V.

Ook een klacht indienen over Canliving?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen