Klacht Canliving: Slechte service en onderhoud aan het pand

Klachtnummer
# 528332
Gebruiker
Huurder
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Slechte verhuurder. Is telefonisch niet te bereiken en ook niet via de mail. Zeer slechte service en onderhoud

De oplossing

Contact met mij opnemen en compensatie aanbieden voor achterstallig onderhoud

1 reactie

  1. Auteur
    Canliving
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Contact opgenomen met huurder.

    Sprake van een probleem met het toegangssysteem van de parkeergarage. Door het bestelproces van onderdelen etc heeft dit helaas langer geduurd als wij zouden willen. Een en ander wordt nu spoedig opgelost en huurder zal passsend gecompenseerd worden.

Ook een klacht indienen over Canliving?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen