Klacht Cannock Chase: Geen communicatie

Klachtnummer
# 337116
Gebruiker
Ikke2203
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Geen reactie nav "valse sms". Ik heb een SMS ontvangen uit naam van Cannock Chase.daarinstond vermeld dat ik een openstaande vordering had bij de gemeente loon op Zand. Ik heb contact opgenomen met de gemeente loon op Zand, en daar wisten niks van de vordering(sinds 2010 woon ik in Rotterdam) . Ik heb op 29 november 2018 een contactformulier ingevuld en gevraagd of ze dit konden uitzoeken. Nu is het 07december 2018 en ik heb nog steeds niks vernomen!!!! HET IS TE TRIEST VOOR WOORDEN, DAT ER NIET GEREAGEERD WORD.

De oplossing

Nav het laatste ingevulde contactformulier, met de inachtneming van een redelijke reactie-termijn van 7 werkdagen(dus uiterlijk op 19 december 2018)een reactie, waarin vermeld staat dat ik geen schuld heb bij de gemeente loon op Zand en een BEDANKJE!!! omdat ik melding heb gemaakt van fraude. En ik ben van mening dat elk bedrijf, nav fraudemelding, DAT (om misstanden te voorkomen)VERPLICHT IS!!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Cannock Chase hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Cannock Chase?