Klacht Cannock Chase: hoe kan het als je dossier gesloten is opeens een rekening krijgen van 1800 euro

RJV1965

ik heb al mijn rekeningen en betalingsregelingen netjes afbetaald, ik heb zelf mijn bankafschriften overlegd waarop staat dat ik maandelijks netjes betaald heb.dan krijg ik een mail waarin staat dossier gesloten.. half jaar later willen ze dat ik binnen 3 dagen 1800 euro overmaak. op mails reageren ze niet en nu ik heb gemaild voor evt betalingsregeling en uitleg gevraagd hoe ze van een bedrag van 995,00 van het ziekenhuis opeens aan een bedrag van 1800 euro komen. ik krijg hier geen antwoord op. ik heb overzichten gestuurd dat ik zelfs nog ruim 300 euro terug krijg van ze, vanwege teveel betaald te hebben. dan hoor ik een jaar niks van ze en dan opeens een rekening van 1800???? en als ik niet binnen drie dagen betaal komt het voor het gerecht.

als alles netjes is uitgezocht en ik een duidelijke uitleg krijg, want dit klopt niet!!! je kan toch niet als ze zeggen het dossier is gesloten en dat ik alles netjes heb voldaan opeens met een rekening na een jaar van 1800 euro komen??

Wij vinden dat Cannock Chase hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Cannock Chase?