Klacht Cannock Chase: Ik word niet gehoord, niet serieus genomen en voel me beledigd!

M.R. Gashtil

Vandaag belde ik Cannock Chase Incasso om 13:43 n.a.v. de mail die ik vandaag had ontvangen. Hieronder een samenvatting van mijn ontevredenheid over het gesprek met vrouwelijke medewerker van Cannock Chase.
- Mevr. aan de lijn leek frustrerend, intimiderend en deed negerend tegen mij!
- Ze wilde niet meedenken en meewerken met mijn tegenvoorstel. Ik wilde een betalingsregeling voor maar 120,- euro p.m., vanwege mijn inkomsten en uitgaven en mijn beperkte betalingscapaciteit.
Ze bleef vasthouden aan 200,- per maand. Dit moet ze van de opdrachtgever, zei ze op een vervelende manier. Ik stelde voor mijn tegenaanbod neer te leggen bij de opdrachtgever, maar ze weigerde het te doen!
- Ik verwees naar de fouten in haar mail, maar ze herhaalde dat ze niet in discussie wilde.
- Mijn geboortedatum klopt niet in de mail. Ook een som van €121,21 dat ik al eerder aan de opdrachtgever had betaald is niet in vermindering gebracht, maar juist meegeteld.
- Ik zei dat ik de betalingsregeling ook per post wilde, want mijn email is recent geplunderd. Mevr. zei dat het niet mogelijk is vanwege het systeem! Ik verwees naar mijn recht om per post geïnformeerd te worden waarop ze antwoordde: “je hebt geen recht”!
- Ze liet mij niet uitpraten en zei dat ze aan een ander dossier wilde werken en wilde niet verder! Er viel stilte, maar niet opgehangen. Ik bleef aan de lijn en na een minuut of twee hoorde ik haar weer, nadat ik herhaaldelijk naar haar naam vroeg! Ik vond haar hele reactie niet respectabel en niet beschaafd!
- Ze wilde haar naam niet noemen, terwijl ze beschikt over mijn persoonlijke gegevens!

m.v.g.

Ik wil graag dat de medewerkster mijn klacht hoort en ter verantwoording wordt geroepen. Graag ontvang ik een rapport van daarvan.

Wij vinden dat Cannock Chase hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Cannock Chase?