Klacht Cannock Chase: Incompetentie, onwelwillendheid en corruptie van Waternet en Cannock Chase.

Ellen Ripley

Ik wordt door CS nu voor de zoveelste keer benaderd, meteen met exploot en dreiging van uitboren van sloten, als het gaat om waterschaps belasting Amsterdam van 2012 en 2013. Deze zijn al lang al betaald, in 2014 bevestigd door waternet indertijd.

Echter, zowel Waternet, die deze betaling maar niet in de computers kan krijgen (!) en Cannock Chase die er blind achter aan loopt. Verzoeken tot terugbellen worden niet nagekomen, contact met de opdrachtgever om dit uit te zoeken wordt niet gedaan. Per defintie is het onmogelijk om iemenad te spreken te krijgen, laat staan iemand die zijn verstand gebruikt of welwillend enoeg is naar de eigen acties te kijken.

Ze dit ook na te zoekenhet te kijken in de betalingsgeschiedenis met mij waarbij waternet zelfs wist te vertellen dat ze gegeven ouder dan 3 (!) jaar niet bewaren. Cannock Chase wenste per definitie niet mee te werken.
Wordt weer van mij verwacht dat ik mijn onschuld moet bewijzen.

Dit houd nooit meer op met die idioten.

Dat zowel Cannock Chase als Waternet een keer de moeite neemt om in de eigen archieven te duiken. De moeite nemen om voor hun 'klanten' dit uit te zoeken ook al omdat het overduidelijk aan iedereen moet zijn dat deze rekening allang betaald is. Waternet heeft het indertijd al toegegeven maar verdomd de systemen up to date te brengen.

Wij vinden dat Cannock Chase hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Cannock Chase?