Klacht Cannock Chase: Onbereikbaar na hulpvraag om onterechte aanslag

Gedupeerdechauffeur

Na onterechte naheffingsaanslag heb ik schriftelijk zoals vermeld op de aanslag bezwaar ingediend. Hier niets op terug gehoord. Nu bijna zes weken later, net voor deadline voor bezwaar het duplicaat ontvangen met meer eisen erin waaraan je bezwaar moet voldoen. Zo voldoet het direct verstuurde bezwaar dus nooit. Vervolgens nu nog een halve week over om opnieuw bezwaar te maken. Bellen over de situatie is onmogelijk, want je bereikt alleen een bandje. Online inloggen toont dossier gesloten, maar nergens uitleg over deze status en wat het precies inhoud. Anderen krijgen namelijk alsnog naheffing. Kortom, onbereikbaar, wel eisen en dreigen voor geld, net voor deadline pas brief versturen zodat gedupeerde bijna geen kans tot verdedigen heeft. Dit riekt naar een corrupt systeem.

Ten eerste zou Cannock Chase mogen bellen om uitleg over de situatie en status. Zo kunnen we samen ontdekken dat het onterecht is en kan het met weinig moeite geseponeerd worden. Nu voel ik me in het nauw gedreven en moet ik keer op keer tijd (en geld) investeren om te proberen bezwaar kenbaar te maken.

Wij vinden dat Cannock Chase hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Cannock Chase?