Klacht Cannock Chase: Onzorgvuldig handelen

Klachtnummer
# 287867
Gebruiker
Ineveld
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bedrijf schrijft de volgende email: Aangezien u geen gehoor heeft gegeven aan de herinneringen en aanmaningen die u van XXXXXXXXXXXXXXX heeft ontvangen betreffende openstaande (voorschot)nota's, is deze vordering ter incasso overgedragen aan Cannock Chase. Onderaan deze email vindt u de specificatie van het openstaande bedrag.

Echter, ik heb telefonisch en per email gereageerd en daarvan zijn ook notities en schriftelijke bewijzen. De dienstdoende mevrouw legt uit dat dit standaard brieven zijn die worden verstuurd. Kortom: een professioneel bedrijf dat zich bezig houdt met incasso's stuurt zonder te kijken standaard e-mails.

De oplossing

Het bedrijf zal zich moeten verdiepen in elke individuele zaak en voordat ze correspondentie de deur uit sturen goed kijken wat ze sturen en of dat klopt met de realiteit. Per slot van rekening zijn hun tarieven behoorlijk fors. Dan mag er ook een inspanning verwacht worden. Een excuus is dan ook zeker op zijn plaats.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Cannock Chase hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Cannock Chase?