Klacht Cannock Chase: Wil graag af van dit ten onrechte gegeven zaak

yalin001

Heb vroeg in de ochtend een telefoon gehad waarin een medewerkster van cannock chase incasso ik vroeg waarover het ging ging zij meteen te keer dat ik een bedrag moet betalen van € 420,- en nog wat. Ik probeerde haar uit te leggen om welke zaak het bedrag gaat dat ik niet eens ben met wat basic mij oplegt dat dit niet klopt het is eigenlijk zo begonnen heb basic medegedeeld dat gemeente Amsterdam gratis abonnement heb aangeboden dat ik abonnement van basic fit wilt laten stopzetten in de gratis periode van basic fit hierop gaf basic fit geen gehoor ik heb meer malen brief gestuurd telefonisch hierop gereageerd maar zij gaven hierop geen antwoord .Nu heb ik begrepen dat zij de zaak zomaar aan channock chase incasso hebben gegeven en bedrag van € 220,-zo wat een bedtag hebben gemaakt van € 420,-ten onrechte terwijl ik volgens gemeente Amsterdam niets hoeft te betalen aan basic fit Sloterpark Amsterdam .wil hierbij nogmaals benadrukken dat basic fit en cannock chase incasso bureau.

Wil graag van dit ten onterechte gegeven bedrag af en dat basic fit dit volledig terug draait en de zaak sust .ik heb mijn bewindvoerder ook hierover ingelicht. In afwachting op het antwoord van basic fit Amsterdam en cannock chase incasso wacht ik hier op af

Wij vinden dat Cannock Chase hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

yalin001
Nog geen oplossing

Ook een klacht indienen over Cannock Chase?