Klacht Canon Nederland: Canon? Weg ermee!

Jacob1961

Binnen twee jaar na aankoop heb ik op mijn printer mg6450 een voor Canon bekende melding te pakken, de B200 code. Hierover is van alles te vinden op internet en Canon geeft ook aan dat als je deze klacht hebt, dit vooral ook te melden en ter reparatie op te sturen. Zo gezegd zo gedaan en vandaag bericht teruggekregen. De reparatie van de printer die ik twee jaar geleden heb gekocht voor nog geen 100 euro kan nu worden gerepareerd voor het bedrag van € 259,63. Men vindt dat dit buiten de garantieperiode valt omdat ik geen aankoopbon heb meegeleverd. Die heb ik inderdaad, als hoge uitzondering niet meer kunnen vinden in de ordners thuis. Kan iemand mij vertellen waar dit mis gaat? Twee weken geleden zag ik nog een aanbieding van een Canonprinter, de mg6850 voor maar liefst €79. Als ik deze afhandeling zo in ogenschouw neem, weet ik niet of ik Überhaupt ooit nog een Canon printer wil komen.
Dit is gewoon je reinste diefstal.

Gwoon vervangen van kapotte printerhead en moederboard. Canon geeft zelf aan dit probleem te herkennen. Hoe kan ik hier als consument iets aan doen?

Uiteraard zet ik deze nog even op twitter, dat begrijpen jullie wel!

Canon Nederland is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Canon Nederland?