Klacht Canon Nederland: Canon MP620 B200 foutmelding display

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 12669
Gebruiker
A..A.O. ter Horst
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bij het verplaatsen van mijn Canon printer afgelopen weekend, en daarna aansluiten op mijn nieuwe router, gaf de printer de code B200. De printer doet niets meer, ook niet nadat ik de stekker van het lichtnet heb gehaald en opnieuw heb aangesloten. Dit is nu mijn 2e Canon printer in 3 jaar tijd die het om onverklaarbare wijze heeft begeven. De levensduur van die printers is toch langer dan 2/3 jaar? Er is hier sprake van productaansprakelijkheid.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Canon Nederland is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    A..A.O. ter Horst
    Datum
    Geen enkele reactie van Canon mogen ontvangen. Bedrijf verschuilt zich voor garantiegevallen achter een callcenter in België....

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A..A.O. ter Horst
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Canon Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen