Klacht Canon Nederland: Canon weet niet wat service is.

Klachtnummer
# 324665
Gebruiker
henk
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 18 juli hebben we een canoncamera gekocht de Eos 200D,
Binnen 2 maanden is de camera defect, we hebben de camera gekocht omdat we een reis gaan maken.
De camera is opgestuurd naar techrepair dat is het bedrijf wat voor canon de reparatie uitvoert.
Ik heb diverse malen geprobeerd om met canon in contact te komen maar dat is erg lastig, telefonisch krijg je nooit de juiste persoon aan de lijn en op e-mails reageren ze pas dagen later en steeds reageert een ander.
Omdat we dus een reis gaan maken heeft mijn vrouw een cursus fotografie willen doen maar met een defecte camera heeft dat weinig zin.
We hebben eens mailtje gehad van canon waar een leentoestel word toegezegd maar dat is uiteraard door iemand toegezegd die pas 1 week in dienst is en dat niet mag.
Leencamera’s zijn er wel voor professionele fotografen maar niet voor de hobby fotograaf.
Ik heb ook diverse malen mijn telefoonnummer gegeven en gevraagd of de juiste persoon wil bellen maar dat is te vergeefs.
Kortom canon laat ons geheel in de steek.

De oplossing

Het liefst wil ik ons geld terug want ik heb geen enkel vertrouwen in de camera.
Straks krijgen we misschien een gerepareerde camera terug, dat voelt net als een nieuwe auto kopen waar na 2 maanden een nieuwe motor in moet.
Canon moet ons anders een nieuwe camera geven of een leencamera maar wel voor 2 oktober want de derde vliegen we.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Canon Nederland is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Canon Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen