Klacht Canon Nederland: Canon weigert cashback actie

Klachtnummer
# 357006
Gebruiker
Lianne1987
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Na inbraak een nieuwe camera aan moeten schaffen. Canon had een cashback actie, alles binnen de gestelde norm en eisen van Canon aangemeld.
Blijk ik fout geïnformeerd te zijn en hierdoor alleen maar de lens cashback gekregen.
Geen ruimte voor andere opties of überhaupt een terugkoppeling.

De oplossing

Alles is aangemeld binnen de gestelde norm. Ik wil de cashback actie met terugwerkende kracht nog krijgen.

5 reacties

  1. Auteur
    Lianne1987
    Datum
    Helaas nog geen reactie. Ondanks de melding dat Canon klachten in behandeling neemt.
  2. Auteur
    Lianne1987
    Datum
    Helaas moet je nu blijven reageren om de klacht open te laten staan.
    Maar tot op heden nog steeds niets vernomen van Canon.
  3. Auteur
    Canon Nederland
    Datum
    Als je door Kamera Express verkeerd bent voorge;icht over deze promotie moet je bij hun zijn om dit op te ;lossen en niet bij Canon. De 80D camera zit niet in deze promotie dus kunnen we deze ook niet honoreren.
  4. Auteur
    Lianne1987
    Datum
    In de periode van aanschaf zat deze wel bij de actie. Zie datum aanschaf factuur.
  5. Auteur
    Canon Nederland
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Ik denk dat de reden is dat op d efactuur staat 80D met 18-135. Kits zijn nl uitgesloten van deelname. Verder op d efactuur staat 80D body. Als mij je bankgegevens mailt zal ik proberen om de 90 euro cashback te regelen. Stuur je gegevens, IBAN, BIC en NAW gegevens plus serienummer van de 80D naar j.tukker@canon.nl

Ook een klacht indienen over Canon Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen