Klacht Canon Nederland: Continue melding B200, ook na herstart en plaatsen van nieuwe cartridges

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 366667
Gebruiker
-
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Probleem met Canon printer

De oplossing

Aangeven of reparatie mogelijk is, wat de kosten zijn en of er een redelijke vergoeding bestaat in de kosten. Printer is van mei 2016

2 reacties

  1. Auteur
    -
    Datum
    Ik heb de betreffende printer weggedaan en een nieuwe aangeschaft. Als ik op Canon moet wachten dan wordt het ook een lijdensweg.
  2. Auteur
    Canon Nederland
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    De printer had ook gewoon naar ons reparatiebedrijf gestuurd kunnen worden. Via een klachten systeem van de consumentenbond komt er inderdaad geen oplossing

Uiteindelijke oplossing

Auteur
-
Datum
Uiteindelijke oplossing
Jammer van deze reactie. Zal een volgende keer nog eens goed nadenken voor ik een nieuwe canon aanschaf.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Canon Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen