Klacht Canon Nederland: Cover dure verrekijker plakt en geeft zwarte smeer af. Zie af van 2jr garantie

# 620682
K.J. Reitsma

Ik heb een Canon verrekijker 10x30 IS met beeldstabilisatie. Een dure verrekijker. Door Covid is deze de laatste 2 jaren niet gebruikt, want we konden niet reizen. Voor een reis nnar de Azoren hebben we de kijker weer meegenomen. Echter de buitenzijde van de kijker kleeft en plakt en geeft zwart af op handen en kleren, wat moeilijk te verwijderen is. Om de hals dragen gaat ook niet want je kleren worden zwart. De reparatieservice zegt: 2 jaar garantie. Daarbuiten moet je betalen. We hebben hier te maken met een fout in de materiaalsamenstelling van de cover en/of een produktie fout. Naar ons oordeel zou de 2 jaar termijn in dit geval niet van toepassing camera's lenzen en printers.

In dit geval afzien van de garantietermijn en een nieuwe verrekijker 10x30IS ter beschikking stellen, eventueel met een beperkte bijbetaling.

Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Canon Nederland?