Klacht Canon Nederland: Klantonvriendelijke cashbackactie

jaap eweg

Ik heb een Canon Pixma printer gekocht omdat er een cashback aktie liep met € 30,00 korting. Binnen de aktietermijn, wilde ik mijn cashback verzilveren.
Bij het in te vullen formulier constateerde ik dat de aankoopbon en het serie en type nummer niet voldoende waren.
Gevraagd werd ook naar de code van de barcode op de doos.
Diehad ik al weken geleden weggegooid, apparaat was goed en die grote doos neemt te veel ruimte in om te bewaren en dat is ook normaal niet nodig.
Ik kon mij niet voorstellen dat Canon niet voldoende had aan de aankoopbon en het serienummer en nam contact op met TheNetherlands@support.canon-europe.com. Situatie uitgelegd en verwachte een klantvriendelijke oplossing. Helaas na diverse e-mails is mij duidelijk geworden dat het toevoegen van de barcode op de doos een bewuste stap is geweest om met veel tam-tam een cashback aktie te houden en dan maar hopen dat consumenten vergeten om de cashback te claimen of doos kwjt zijn!

Caskback uitkeren, van€ 30,00 werken aan klantvriendelijkheid i.p.v. misbruik aktie door allerlei m.i. niet noodzakelijke items aan cashback toe te voegen

Canon Nederland is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Canon Nederland?