Klacht Canon Nederland: Mijn zoon studeert aan hbo is 17 jaar maar volgens Canon te jong voor studentencashbackacatie.

S.J.M. Geurts

Mijn zoon is 17 en gaat studeren aan een hbo filmopleiding. Hij is dus student. Hij moet een dslr kopen waar hij mij kan filmen. Zijn oog viel op de canon eos 80D. Deze heeft een studentencashbackactie van 100 euro. Wat schetst mijn verbazing. Hij komt er niet voor in aanmerking omdat de actie geldt voor studenten vanaf 18 jaar. Hij wordt januari pas 18 en valt dan buiten de actie. Vreemde leeftijdsdiscriminatie. Hij is dus volgens Canon te jong om te studeren en te jong om aan de cashbackactie deel te nemen. Ik kan er met het hoofd niet bij.

Ik zou willen dat Canon alle studenten toelaat. Ook als ze nog net niet 18 zijn. Hij is wel student!!! Wij hebben de camera nog niet gekocht door dit gedoe. Al moeten we deze week de knoop doorhakken.

Canon Nederland
    Geachte heer Geurts,

S.J.M. Geurts
Het antwoord slaat nergens op. Als ze gewoon een studentenkaart hanteren, is het probleem opgelost. Die heeft gen kind van de lagere school. Maar een studentenkaart kun je wel hebben als je 17 bent en naar het hbo gaat. Dit was het antwoord: Helaas is het een van de actievoorwaarden dat de persoon die de claim indient 18 jaar of ouder en student is. Dit heeft niets met discriminatie te maken, maar als je er geen minimum leeftijd aan hangt is ook een leerling op de lagere school een student. Helaas kunnen wij niets aan deze voorwaarden wijzigen hoe graag wij ook uw zoon deze korting gunnen.

Ook een klacht indienen over Canon Nederland?