Klacht Canon Nederland: niet betalen van de zg cashbackaktie

Klachtnummer
# 50594
Gebruiker
ruud
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Mijn partner(m.scholz) is geregistreerd bij Canon op nr 1-1526031371(2) maar krijgt dit geld niet overgemaakt ondanks dat wij alle gegevens hebben gegeven.Zij sturen mails die niet beantwoord kunnen worden en veranderen ook vaak van e-mail adres zodat wij ook niet meer kunnen terugschrijven. Zeer slechte beurt voor deze firma, die 50 euro zouden zij toch wel kunnen missen op zo'n dure aankoop van hun camera.

Gewenste oplossing

Wil dat zij zich aan hun belofte houden en niet steeds opnieuw vragen naar nummers op de verpakking, alsof je die verplicht bent te bewaren, maar die nummers heb ik allang geleden doorgegeven per telefoon en toen ook het referentienummer
gekregen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Canon Nederland is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Canon Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen