Klacht Canon Nederland: SJOEMELSOFTWARE ook van Canon?

Klachtnummer
# 142345
Gebruiker
Boris
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De printkop van mijn CANON PIXMA MG6150 is kapot. Vervangen is te kostbaar. Dan maar niet meer printen. Ik gebruik het apparaat vooral om te scannen. De printkop is niet nodig om te scannen. Maar het apparaat doet niks, als niet eerst de printkop vervangen is.

De oplossing

Software aanpassing, zodanig dat de scan-functie gewoon werkt, ook al is printen niet mogelijk.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Canon Nederland is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Canon Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen