Klacht Canon Nederland: Slechte service als een printer van Canon kapot gaat.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 637482
Gebruiker
AW#394
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Printer gekocht, na een paar maand gaf hij storing en deed hij het niet meer. Via de verkoper werd de printer opgestuurd (ik moest wel de kosten voor het opsturen betalen). Kreeg de printer weer terug maar hij gaf na één uitdraai gemaakt te hebben weer storing en hij deed het niet meer.
Moest, zo zei de klantenservice de printer weer opsturen. ( zou weer kosten maken voor het opsturen) Kon mijn geld niet terug krijgen omdat ik de printer niet in de Canon store gekocht had.
Voel mij flink afgezet.
Koop nooit geen canon meer. Zeer slechte klantenservice.

Gewenste oplossing

Ik wil mijn geld terug!!!!!!!!
Geboden oplossing
Reactie van de Canon kwam te laat en ik werd terug gestuurd naar de verkoper, waar ik al geweest ben. Probleem kan alleen door canon worden opgelost. Canon schuift de problemen weg naar een ander. Neemt dus geen verantwoordelijkheid.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

3 reacties

  1. Auteur
    AW#394
    Datum
    Canon heeft niet gereageerd, had dit ook niet verwacht. Grote bedrijven hebben lak aan klanten. Het interesseert ze niets.
    Als ze maar verkopen.
  2. Auteur
    AW#394
    Datum
    Canon, durft geen reactie te geven.
    Ze zijn te bang om hun nek uit te steken.
  3. Auteur
    Canon Nederland
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Canon Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen