Klacht Canvasdoekfoto.nl: Wel betaald niet ontvangen

Klachtnummer
# 11561
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

na eerst eenbestelling met goed gevolg ontvangen te hebben, op 26 augustus jl. nogmaals een bestelling geplaatst en betaald via Ideal aan stichting mollie payments. Op de website staat een levertermijn van 5 dagen na ontvangst van de betaling.

op 30 augustus , 3 september en 8 september nogmaals gemaild maar geen respons. Mails komen onbestelbaar retour.

Navraag bij de KvK geeft een moederbedrijf weer. Echter ook hiervan is het mailadres niet juist. Ook de website van het moeder bedrijf is onvindbaar via google.

Na 3 weken wachten en meerdere contactpogingen heb ik niet meer de verwachting nog iets van dit bedrijf te ontvangen.

Ik heb geld betaalt en geen product ontvangen en heb geen idee hoe ik nu verder in contact kan komen met Canvasdoekfoto.nl

De oplossing

Ik verwacht van het bedrijf mijn geld terug. Ik heb geen behoefte meer aan het ontvangen van de bestelde producten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Canvasdoekfoto.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Canvasdoekfoto.nl?