Klacht Canvasholidays: Absoluut geen waar voor je geld

Meijer

We kamperen al meer dan 25 jaar, maar dit jaar voor het eerst met Canvasholidays.
Twee weken op camping Pra delle Torri in Italie (Caorle) voor ruim € 3.000,--. De camping is prachtig maar de caravan van Canvas is een regelrechte tegenvaller. De caravan is oud, bij aankomst ronduit smerig en er ontbreekt veel van de inventarislijst. Personeel reageert niet of onvriendelijk op onze vragen. De caravan is uitgerust met airco. Dit is een bewuste keuze vanwege warmte en vochtigheid. De airco is echter oud (volgens de monteur) en de dagen zat en begeeft het regelmatig "we moeten hem maar vaker uitzetten" is de geboden oplossing. Niet leuk bij 35 graden. Na 11 dagen zijn we helemaal zat en gaan we naar huis. Erg jammer.
Op basis van mijn eerste klachtenbrief biedt Canvas mij € 60,-- retour. Na de tweede (iom rechtsbijstand) brief wordt dit € 460,--. Nog steeds minder dan de richtlijnen voor soortgelijke situaties. Blijkbaar hopen ze gewoon dat je uiteindelijk opgeeft.

Canvas heeft hun belofte (een onbezorgde en mooie vakantie) niet waar gemaakt. Ik verwacht voor ruim 3000 euro ECHT MEER dan een oude, smerige caravan met een kapotte airco. We zijn door de opeenstapeling van ergernissen 3 dagen eerder vertrokken. We waren het voor de eerst in 25 jaar vakanties meer dan zat !!!
Ik wil deze 3 dagen vergoed hebben en dit komt neer op € 865,--. Dan heb ik nog steeds € 2.162,50 betaald en dan vind ik MEER DAN REDELIJK voor de geboden vakantie. Na 3 uitgebreide brieven had ik verwacht dat Canvas de redelijkheid van mijn verzoek zou inzien, maar helaas. Blijkbaar is klant tevredenheid niet het uitgangspunt.

Wij vinden dat Canvasholidays hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Canvasholidays?