Klacht Canvasholidays: Afschuwelijke vakantie door ellende uitelkaar vallende sta caravan

Esper

Afschuwelijke ervaring. Via Canvas Holidays (geen aanrader) een 8 persoons stacaravan geboekt op camping Castell Montgri in Spanje. De stacaravan was zo smerig en oud. de spiegels zaten onder de witte spetters en vegen, poepvlekken op de schuifdeur enzovoort. Ik heb geklaagd en er zou dan pas de volgende dag wat aangedaan worden, hier was ik het uiteraard niet mee eens. Ik laat mijn 3 maanden oude baby en mijn 6 jarige zoon niet in een vuilnishoop slapen. Ik zag dat er een andere soortgelijke sta caravan nog leeg stond. Die andere caravan die ik na heel veel moeite heb opgeëist was iets schoner maar valt helaas van ellende uit elkaar. Matrassen liggen onder het zand en dode insecten, douchecabine deur valt van ellende uit elkaar. Bij het inchecken gaf de beste meneer van Canvas holidays toe dat de caravans van ellende uit elkaar vielen maar dat ik maar naar het hoofdkantoor in Nederland moest bellen. Ik heb dit gedaan en tot op heden geen response. Ik zou teruggebeld worden door een regio manager. De beste meneer van Canvas stonk naar drank en kon eigenlijk alleen maar frans spreken. Na de eerste nacht een gigantische mierenplaag gehad omdat de bank niet was schoongemaakt. Er zaten allemaal etensresten en snoepjes tussen de kussens. Gas bbq werkt niet ivm een dikke laag etensresten. Toilet spoelt niet door, Wij hebben de hele vakantie met een pannetje met water moeten doorspoelen aangezien de beloofde monteur nooit is langsgekomen. Canvas bedankt voor de verpeste vakantie! wij zullen nooit meer iets via Canvas Holidays boeken. Jullie adverteren met mooie sta caravans maar jullie hebben crappy begin jaren 90 sta caravans staan waar totaal geen onderhoud aan gedaan wordt. Het zou me verbazen als er aan de geisers wel onderhoud wordt gedaan. Misschien worden jullie een keer wakker als er iemand onwel wordt door koolmonoxidevergiftiging.

een reactie, een excuus en compensatie voor de verpeste vakantie en dan niet een voucher om weer wat te boeken bij Canvas, Dat zal nooit meer gebeuren!

Wij vinden dat Canvasholidays hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Canvasholidays?