Klacht Canvasholidays: Een niet verhuurbare caravan verhuren aan een gezin is niet ok!

D Kusters

Afgelopen zomer (aug) een vakantie geboekt op camping Séquoia Parc in Frankrijk. Het ging om de periode van 8 dagen.
Helaas troffen wij ter plaatse een zwaar verouderde stacaravan aan. Achteraf bleek dat hier al meerdere malen over geklaagd is.
De caravan was vies, viel bijna uit elkaar, wc bril zat er niet meer goed op, haren in alle putjes, schimmel inde badkamer, overal etensresten. Daarnaast ontzettend veel vocht in de caravan. Na 3 dagen een nieuwe caravan gekregen. Na diverse telefoontjes. Canvas Holidays geeft aan dat we lang hebben gewacht met onze klacht ( we kwamen in de avond aan op zaterdag) en hebben het op maandag gemeld bij de lokale hosts. Zij konden hier niks mee. We moesten bellen naar het kantoor in NL. Schoot allemaal niet op. De dag van de verhuizing naar de nieuwe caravan zouden we de oude en de nieuwe caravan tot onze beschikking hebben. Echter bleek dit niet mogelijk vanwege een protocol van de lokale mensen. We hebben een baby van een aantal maanden en moesten alle spullen verhuizen. Belachelijke situatie dus. Dat de caravan niet goed gepoetst is kan ik mee leven. Dat kan herstel worden. Echter was de caravan niet meer te verhuren. In principe ook door Canvas Holidays toegegeven, anders hadden ze ons geen nieuwe aangeboden. Het was zelfs ongezond vanwege de schimmel en het vocht.

Ik wil de dagen die ik in de verouderde caravan heb gezeten vergoed hebben. van de betaalde 1143 euro wil ik 50% vergoed hebben. De helft van de vakantie heb ik in een onbewoonbare caravan gezeten. Los van de stress en gezondheidsrisico's.

Wij vinden dat Canvasholidays hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Canvasholidays?