Klacht Canvasholidays: vieze, oude en kapotte caravan

Klachtnummer
# 125876
Gebruiker
noukie42
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij hadden een sterk verouderde caravan met een hele hoop gebreken. zoals ramen die niet open bleven staat.een koelkast waarvan alleen het lig gedeelte nog te gebruiken was , een door leeftijd sterk vervuilde caravan...een buitenpoortje dat niet meer dicht.slot van de wc was vervangen maar ook alweer kapot wc stonk vreselijk lades bleven niet meer dicht zodat wij ons daar tig keren aan gestoten hebben ..een oven op GAS!! onverantwoord..vloer was niet meer schoon te krijgen was.dan heb ik het nog niet over de vreselijk vieze bank gehad... als je daar op ging zitten waren je kleren vies .
het bedrag wat wij betaald hebben voor deze caravan hebben vrienden van ons ook betaald maar dan voor een gloednieuwe caravan van Bella Italia zelf met 3 slaapkamers. onze zoon sliep tussen tafels en stoelen in campingbed
Overigens het personeel van Canvas was super aardig en behulpzaam .Ze hebben ons super geholpen Van hen begrepen we ook dat dit het laatste jaar was van deze caravan

De oplossing

We willen graag een compensatie in de vorm van geld. We hoeven geen tegoedbon van Canvas want daar zullen we nooit meer mee op vakantie gaan.
We hebben flink moeten sparen om t geld van deze vakantie bij elkaar te krijgen en we vinden dat we geen waar voor dat geld hebben gekregen...

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Canvasholidays hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Canvasholidays?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen