Klacht Canvasholidays: Vieze smerige en stinkende bungalow/caravan

hoekiebert

Wij hadden dit jaar een herfstvakantie geboekt in Duinrel, leuk voor de kinderen dachten we. Het park zelf is een echte aanrader voor de jeugd en zeker de moeite waard, met de bungalow/stacaravan is het helaas anders gesteld.

Bij aankomst in Duinrel werden we doorverwezen naar de receptie van Canvas Holidays, nou ja receptie? Je kunt het beter een hok noemen dat ergens achteraf neer geplemt is en wat dienst doet als calamiteiten honk. We werden in het Engels!! te woord gestaan, pardon Engels? De accommodatie stonk, was vies, geen TV geen Koffiezetapparaat niets, geen dekbedden maar dikke fleese dekens, gatverdamme wat was deze accommodatie smerig. Midweek geboekt maar na 1 nacht weer weggegaan. Na 1 nacht slapen het beddegoed gewoon nat, net een klamme handoek, bah. Dat was eenmalig en nooit weer via Canvas holidays.

Graag een deel van ons geld terug

Wij vinden dat Canvasholidays hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Canvasholidays?