Klacht Canyon: Aanspraak op garantie niet serieus genomen

Jos Henssen

Binnen de garantieperiode van het Frame laat de bevestiging met popnagels en lijm van de voorderailleur los. Het gevolg is dat deze niet meer goed bevestigd kan worden waardoor de fiets in wezen onbruikbaar wordt.
Ik heb via meerdere emails met foto's aan het servicecenter aangegeven wat het probleem was. Hier wijst men mijn garantie aanspraak echter af op basis van aannames dat er sprake was van een oude of ernstig verontreinigde
ketting/tandwiel, of verkeerde afgestelde voorderailleur waardoor "chainsuck" ontstaan zou zijn.
Er is beslist sprake van normaal gebruik en goed onderhoud, geen garantie beperkende voorwaarde is van toepassing.

Nakomen van de bepalingen uit de garantie: Dat houdt in zo spoedig mogelijke reparatie of desnoods vervanging van het Frame.
tenzij Canyon kan aantonen één van de beperkende voorwaarden uit de garantie van toepassing zijn

Wij vinden dat Canyon hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Canyon?