Klacht Capfun: Contractbreuk niet volledig terugbetaald

Klachtnummer
# 556530
Gebruiker
CD
Datum
0 reacties

Details

Klacht

We reserveerden privésanitair, dit hebben we owv medische redenen nodig; alsook een bbq en een koelkast. We kwamen aan op onze camping en toen bleek geen van de 3 gereserveerde zaken voorhanden. Er wàs uberhaupt geen privésanitair, toch kreeg ik de mogelijkheid om dit te reserveren en te betalen.Toen ik naar de gemeenschappelijke toiletten ging, bleken de wc's ronduit smerig: stoelgang op de bril en water met papier en stoelgang tot onder de bril. Niet de ervaring die we vroeger met een andere Capfuncamping hadden. We vroegen ons geld terug en hebben een andere camping gebeld en gereserveerd. Tot op heden is het volledige bedrag nog steeds niet terug betaald hoewel er sprake is van contractbreuk.

Gewenste oplossing

Contact opnemen met de camping en hen de opdracht geven terug te betalen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Capfun hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Capfun?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen